Joker w szeregach 4AD!

Joker, podobnie jak wcześniej Zomby, również wylądował w szeregach 4AD. I chociaż nie wiadomo jeszcze czy chodzi o cały album, czy tylko o jednorazową akcję z Jessie Ware, znaną z wcześniejszej współpracy z SBTRKT i Sampha, tjun The Vision (Let Me Breath) brzmi zajebiście.

, , , , , , ,

  1. #1 by mrs dalloway on 10/05/2011 - 9:43 am

    i znowu to muszę powiedzieć: oooouu🙂
    Jessie urzekła mnie już walentynką (z sampha). Zaskakuje mnie druga młodość 4AD.
    Polecam Wam: http://www.artbooks.de/v23/poster_designs.html, czyli Vaughana Olivera, grafika mocno związanego z 4AD, projektował m.innymi okładki do płyt Pixies (też zresztą związanych z wytwórnią). Bardzo mi się podoba, wychowują się na nim pokolenia.

  2. #2 by romek aka romuald on 10/05/2011 - 11:49 am

    lepiej śpiewa niż przereklamowana i hajpowana kate b

  3. #3 by mrs dalloway on 10/05/2011 - 10:02 pm

    kate b jest słaba. a b&c chyba raz wiedza mniej niż ja w temacie😉 yes!

  4. #4 by B&C on 11/05/2011 - 9:21 am

    my jak masoni. wiemy wszystko ale pozostajemy w cieniu

  5. #5 by mrs dalloway on 11/05/2011 - 9:28 am

    jest taka pogoda, niech bejs wystawi kalczię na słońce. A tak poważnie, oczekiwałam, że trochę mnie olśnicie, gwiazdy blogsfery🙂

Skomentuj

