Supreme x Playboy…WTF?

Kiedyś napisaliśmy, że James Jabia założyciel i właściciel Supreme nigdy się nie myli i chyba właśnie nadszedł czas weryfikacji tego stwierdzenia. Nie mieliśmy nic przeciw „użyciu” Lady Gaga w najnowszej kampanii promocyjnej przygotowanej przez Richardsona, chociaż na forach zawrzało, Jason Dill zawsze wydawał nam się również facetem doskonale wpisującym się w stylistykę brandu choć małolaci wylewali wiadro pomyj nie zdając sobie sprawy kim Dill jest dla nowojorskiego skateboardingu.Tym razem jednak Supreme postanowiło stworzyć coś z Playboyem. Dostajemy całkiem przyzwoitą mini kolekcję w skład której wchodzą dwa rodzaje kurtek- coach i varsity , polo, koszule, bluzy i małe co nieco na głowę. Jest tylko jedno ale…Playboy Bunny nigdy nie był kultowym trademarkiem i co najwyżej kojarzyć może się z perfumami z dolnej półki. Sorry…ale nie. Zupełnie subiektywnie rzekłem.

, , , , ,

  1. Dodaj komentarz

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: